Gudstjeneste

Vi afholder (med få undtagelser) gudstjeneste i Bornholmerkirken hver søndag kl. 10:30. Programmet for de første 3 måneder i 2023 kan ses her.

​

Alle er velkomne til at være med - uanset om du er vant til at gå i kirke, eller ikke kender til det.

​

Vi afholder forskellige gudstjenester:

En almindelig gudstjeneste indeholder som regel lovsang, bøn, en tale over et emne eller en bibeltekst samt nadver.

Sideløbende med dette program er der undervisning tilpasset børn. Vi kalder vores børne-kirke for Bobleriget.

GenerationsGudstjeneste:

Et par søndage om måneden, afholdes GenerationsGudstjeneste.  Ved disse gudstjenester samles hele menigheden til en fælles gudstjeneste der er tilpasset alle aldre. ved disse gudstjenester er der ikke børnekirke Bobleriget.

LovsangsGudstjenester:

Lovsang spiller en væsentlig rolle i Bornholmerkirken. Ved lovsangsgudstjenester forsøger vi at skabe en særlig plads til tilbedelse og eftertanke. Her vil der typisk være mulighed for at dele en oplevelse eller tanke med hinanden.

​

Efter alle vores gudstjenester  er der fælles frokost for alle som har tid og lyst til at være med. Medbring gerne en lille ret til et fælles frokostbord.

​

I kirkens kalender kan man se aktuelle gudstjenester. Se kalender her

​

Har du spørgsmål vedrørende gudstjenesten, er du velkommen til at kontakte kirkens formand her ​